2010. június 29., kedd

ॐ Újra itt :)

Jó reggelt! Kicsit eltűntem tudom, de hát na, történt pár dolog, ami nem tett volna túl jót ennek a blogomnak sem, ha leírom, ezért inkább hallgattam, de újra itt vagyok, ha minden igaz:D
Végre itt a nyár, már az idő is kezd nyárias lenni, figyeljétek meg, most már minimum lesz a 30fok és megfogunk rohadni a melegben szeptemberig köbö:D Sokan azt mondják inkább ez, mint egy szar idő, de hát nem tom...(:

Nem rég keltem mára IS van csomó program:)délután Brumival találkozok(L)aztán meg Bellével, szükségem lenne pár tanácsra, ő úgyis mindig tud segíteni ilyen téren:)szóval lassan nem ártana össze szednem magam,de ha nem itt ülök és írok akkor nézem a TV-be az újabb szemetet amit próbálnak rásózni az emberre egy kisebb vagyonért Mr.T -vel, esélyük sincs, ilyen gépek csak a mesében vannak.
Tök jó pár napja történt egy két dolog velem és lezárhattam egy korszakot magamban, nem fogom itt sajnáltatni szegény szerény személyem (mert ha belegondolunk nincs is miért, max a múlt miatt, de abba meg szarni bele magasról jó nagyot:D), röviden, beszopattak de már vége annak, már más ember vagyok. Örülök hogy még most kiderült ez a patkányság mint késöbb mikor még ennél is nagyobbat koppanhattam volna, bár nem tudom, elég gyökérség anyukát, apukát rám uszítani vagy megfenyegetni, nahát mindegy szarni bele:D nem ért annyit ez az egész hogy sírjak miatta és mióta nem beszélünk annyira jól elvagyok, első nap volt szar sőt nem is szar hanem inkább fura, de annyival kiegyensúlyozottabb az életem, az meg nem az én gondom/dolgom ha megdöglik/megdöglenek :D Asszem ennyi elpazarolt szó épp elég erről az egészről.
Egy korszaknak vége, de jön egy másik, egy sokkal jobb, ahol sem lelki terror sem semmilyen depressziózás nincsen. Végszóként csak abba nem gondolnak bele, hogy én is ugyan úgy tudnék köpni róluk, hisz a hónapok alatt megtudtam pár infót, ha ezt a szívózást továbbra is folytatják akkor kénytelen leszek anyukának leírni a dolgokat:)
Megnézzük utána kinek milyen lesz a viszonya a kislányukkal:)Mert nekem már nincs veszteni valóm, mindent tudnak itthon, csak épp náluk nem és olyan kis naivak, hogy nem gondolnak bele mit veszthetnek ha szívóznak velem. Szal szerintem jobb lenne, ha békén hagynának és akkor én is őket, ilyen egyszerű:)

Elkezdtem amúgy rajzolgatni és állítólag egész jók, a post végére berakok egy két képet csak úgy kíváncsiságból:)véleményeket várom msn-en:D

Iskola terén amúgy váltás lesz, alig várom basszus, annyira jó lesz:)új értékes embereket ismerhetek meg talán.
Jaa képek:)-->

ez egy jó trip alatt született, a színek picit javítva vannak, miután nem tudtam szépen felrakni gépre, és elkellett távolítani a pixeleket:D

ez meg egy durva nagyoinnnagyon durva rémálmom után született:)
Na asszem röviden ennyi:P
Puszcsi xD ॐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése