2010. május 16., vasárnap

ॐ Gyönyörű idő van!


Végre egy természeti állapot ami kifejez, egyszerűen gyönyörű, szerintem annyira szép ilyenkor minden, csöndes és nyugodt. Végre megbabonázhat a csend és hallgatni lehet, ahogy csöpögnek a levelekről az esőcseppek, újabb és újabb tócsákat alkotva ezzel a földön(:
Nekem ne mondja senki, hogy milyen jó és szép egy izzasztó, fülledt nyári napon egy nagy piros naplemente, szerintem az az amerikai álomba illő, összebújós tévkép, egy nagy kamu és nagyon gyenge és nemhogy nem romantikus, inkább undorító és vissza taszító.Helyette mennék sétálni vagy egy tó partra ilyen időben, mint egy meleg, verőfényes napsütéses napon! Ilyenkor senki nem zavar, nincsenek gyerek seregek, akárki aki bánthat, mindent maximálisan kitudsz zárni és teljesen egyedül lehetsz a gondolataiddal, sírhatsz is, mert senki nem lát...Én imádom mikor folyik le az arcomon az eső, hallom, ahogy kopog a mellettem lévő tárgyakon és egyre nagyobb tócsákat alkotva gyűlik össze , tükröt tartva ázott és őszinte arcod elé, hihetetlen megnyugvással fog eltölteni, mikor a saját kis világodból, ázottan ugyan, de hazaérsz és relaxálhatsz. A legjobb program ahol ellehetsz egyedül, magadban(:
Azt hiszem nem ömlengek többet(:
Üdv.ॐ

1 megjegyzés:

  1. Szép... Csináltam tegnap és ma pár hasonló képet. Imádom ám az esőt, mondtam már? :D

    VálaszTörlés