2010. május 10., hétfő

ॐ Versek, ॐRészletek...

A Reménytelenség megöl.
Lelkem zavara kitör,
menekülj ha élni kívánsz
Ne szólj hozzám, ha csak bírálsz
Érezd amit én érzek,
Tedd amit én teszek
Die together, Live alone
Csak ez számít, mert minden rossz.



Keresem a rímeket,
Agyam érzem felpörög,
Testem lassan megnyugszik,
Szívem elfárad,
Lelkem leereszt
Nélküled életem...
Csak egy csődtömeg!



A világ pörög nélkülem is,
Az emberek meghalnak miattam is,
Nem teszek ellene...
Csak velük megyek csendesen.



Ülök az órán és Rád gondolok,
Elképzelem, hogy érzem Illatod.
Szinte látom magam előtt Szemeid,
Érzem bőrömön Karjaid...

Ölelésed testem felüdülése,
Szereteted lelkem megbékélése,
Hangod kárpótol és nyugtat,
Érzem Érintésed, mely biztat.

Tested minden porcikáját
Sajátomnak érzem.
Rossz emlékeid
Lelkem Mérge.

Értsd meg Érted élek,
Értsd meg Benned bízok,
Értsd meg Nélküled félek,
Értsd meg egyedül sírok...



Jó lenne titkon meghalni.
Csak csöndben mindent itt hagyni.
Kérlek segíts tervem sikerében,
Add meg nekem az örök létet.

Ha jössz utánam, nem bánom.
Akárhogy lesz Sajnálom!
Sajnálom, hogy így alakult,
Bízom benne, hogy nem élem túl.

1 megjegyzés: