2010. június 30., szerda

ॐ Industrial szcéna

Jó reggelt mindenkinek! Gondoltam boncolgatom kicsit ezt az industrialosdit kifejtem a véleményem róla pár sorban.
Ott kezdődött az egész mikor nem rég lementem Gyárba, gondoltam nosztalgia meg ilyesmi, de nem öltöztem be trúúúú gótos arcnak, csak a szokásos kis szerelésemben lementem , elég flesi batik felső meg ilyesmi. A flyer-re a programról azt írták nagyterem goa , udvar pedig ugye indu. Na most lehozták a goát is az udvarra és felváltva volt goa és indu dj a pult mögött, szerintem nem volt túl szerencsés mert áhh nem tom, nem volt szerencsés és kész:D
Na most letipegtem Gyár elé máris ismerőseim, barátaim; OMG mi ez a ruhaa, te jó ég goa lettél vagy wtf?!Hát mondom na ez van:D Ezt még mindenki bejátszotta vagy 4x, aztán meg hallok Skazi-t gyorsan futifuti a tánctérre elkezdek lötyögni a számra, minndeki árgús szemekkel néz, hogy nem lépegetek ide oda az I Wish-re mint ha indu lenne :'D Aztán jött pár progressive meg fullon, azok nem voltak rosszak, sőt jól elrepülgettem rá, szokás szerint.ügyes diácska~megveregeti a vállát~ :D
Aztán volt egy kis üldögélés pihizés ilyesmi, de ezek után már erősen fontolóra kell vennem, hogy megéri-e több ezreket elbaszni egy bulin, ami nem csak goa, vannak szar emberek, és kinéznek mert nem vagyok elég trúú a flott kis goth világukba:D

Szóval ezután a kis sztori után leírnám még, hogy egyedül az indu-goth szcéna ilyen, hogyha nem vagyok UV meg platform meg fűző kisasszony akkor hűűűháááhuuu ez mit keres itt, arra nem is gondolnak vagy nem is képesek belegondolni, hogy most mi a faszért öltözzek gótosnak ha egyszer már nem vagyok az b@asszameg XD Ezért jó/jobb a goa, rock, rap vagy akármi más, mert köbö tudomásom és tapasztalataim az indu az egyetlen ahol kinéznek ha nem vagy 25483275437682825242527065404161728 forintos dárksopos fűzőben meg hosszú csipkés gót szoknyában :'D
TISZTELET A KIVÉTELNEK, gondolok itt Belle Morte csipet-csapatára :)
ॐAve.

2 megjegyzés: