2010. augusztus 25., szerda

ॐ 22:08


ॐ Már nagyon rég óta nem írtam, egyrészt mert házon, másrészt pedig magamon kívül voltam egész júliusban, augusztusban pedig kábé semmire sincs időm, de már többen mondták, hogy b@zd+ írjál már ezért most neki látok újra! Hát hosszú lenne az egész nyaram és nem is biztos , hogy ide ki kéne írni ezért mesélek másról! Voltam ma Bencével dunaparton, úristen akkora jó volt csak ilyen mocskos pockok, szúnyogok, siklók, ebihalak miatt visszarángattam, mert féltem tőlük na:D Beszélgettünk sokat sok mindenről, jól éreztem magam na, így megbeszéltük azt is, hogy még talizunk de majd vinni kell plédet , mert szétszúrt a szaros fű meg "facsemete" XD. Szóval tök jó^^

Más felől hazaértem 4 körül kábé és egészen este 7-ig dobozoltam egyesével becsomagolva anyum féltett üveg poharait de legalább az is megvan. Kitaláltuk, hogy jobb lesz ha holnap is itthon maradok, mert sok mindent kell még összepakolni ahhoz, hogy vasárnap pöcc-röff menjen a költözködés, ugyanis húzunk át innen a gettóból XD a Bartók Béla és Tétényi út sarkára , így szeptemberen már 15 perc sétával vagy 5 perc utazással benn is lehetek a suliban.

Amúgy már 4 napja letettem a cigit hivatalosan többé-kevésbé igyekszek is betartani, de mondtam anyumnak, hogy csak miatta tettem/teszem le ideiglenesen;) mert ha ő megbírja állni 20 év dohányzás után akkor ennyit már csak megtehetek nem?:) Annyira jó, hogy ilyen jóban vagyunk , úristen nyálasan hangzik de nála jobb anyucit nem is kívánhatnék és nem tudom mit kezdenék magammal Nélküle <3 na ennyi elég is lesz ebből.

Más: Hétfőre szervezünk Cukival kis ivászatot deákra , hogy másnap reggel évnyitón mindenki fitt legyen és üde XDD Remélem összejön már azért hiányzik pár ember akikkel hétfőn végre együtt lehetek újra! :)

Amúgy tiszta fura mert már vagy 3 hete tanulás flessem van, már gecc alig várom a szeptembert, hogy tanulhassak, lássuk be, túl akarok lenni a gimin és húzni ki innen külföldre aztán vissza és vinni Anyucot is, szerencsére vannak kapcsolatai amik által megvalósítható ez. :) Bár a mostani angol tanárral kérdéses az idei nyelvvizsga mivel a tanárnak sincs nyelvvizsgája és mi javítjuk ki a helyesírási hibáit, így marad a külön tanár, márpedig nekem a nyelvvizsga idén igen is kell! :) Na holnap folytatom most msn-ezek még kicsit aztán megyek át anyumhoz lefeküdni, mert az én szobámban már doboz hegyek és kaotikus állapotok uralkodnak így vele alszom még pár napig. Na üdv ॐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése