2010. április 30., péntek

ॐ Kezdés


ॐ Hello mindenkinek. új blogot kellett kezdenem bizonyos okokból kifolyólag, az előzőt túl sokan ismerték és túl sokan fértek hozzá...sajnos ebből gondjaim származhattak, ezért is kezdtem újat:)
Akkor szerintem bele is vágok a közepébe, illetve folytatom a régi dolgaim itt:)Lesz
nek majd itt idővel mindenfélék; képek, novellák, sztorik, party bejegyzések, mindenféle..idővel!

Péntek(Y):
Péntek, végre péntek, pláne, hogy ma a ballagás miatt csak 4 óra volt megtartva, úgy volt, hogy utána megyek A.-val egy formához a cuccainkért, de hirtelen sztori változás folytán R ment Vele, én meg szoptam a faszt a tónál, bár még mindig jobb volt, mint itthon ülni és nézni a falat (a balhé miatt anyám elviszi magával a mobil netem és még netezni sem tudtam volna). Végülis jól elment az idő, megittam más fél doboz citromos gösser-t és punnyadtunk a napon meg az árnyékban, egyetlen szar dolog volt, hogy kattogtam és, hogy nem volt ott A. és hogy tele volt pollennel az egész rét meg minden(jól elgyújtogattam :D).
Aztán szépen hazajöttem, megnéztem megint a becstelen brigantyk-ot és most épp az új blogom írom. Szerencsére 10 perc és itt van Tomi(régi spanom is). Jó lesz majd beszélgetni vele egy csöppet:)
Ja és a másik jó dolog, hogy csak kedden kell majd suliba mennünk, az érettségik miatt és egész héten délre kell majd bejárjunk:) kivéve pénteket, mert akkor már rendesen lesz a tanítás, szal jó kis hetem lesz, Tény!
Ha minden jól megy reggelente majd még A.-val is tudok találkozni, bár nem sok időre sajna:)
Asszem egyenlőre ennyi.

Ja még valami, a bejegyzések nem tudom mennyire lesznek gyakoriak, mivel napi egy órát netezhetek és facebook-oznom kell, meg meg nézni pár oldalt, msn satöbbi, de ahogy tudok írok:)
Tsókॐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése